wielki remont w wielkiej płycie

26 October 2012

Sempre zawsze modne – czyli rozbiór gramatyczny reklamy

Filed under: materiały — Tags: , — son @

Krytyka sloganów reklamowych jest jak walka z wiatrakami. Czasem jednak – szczególnie jeżeli natykamy się na taką reklamę na okładce samej Architektury-Murator – trudno się oprzeć.

Kolekcja Sempre została stworzona z myślą o klientach [załóżmy, że to prawda], którzy urządzają wyjątkowe wnętrza, podkreślając indywidualny styl i charakter [czy kolekcja jest "stworzona podkreślając", czy raczej klienci "urządzają podkreślając"? no i czyj styl i charakter: klientów czy wnętrz]. Oryginalna forma i kształt drzwi [czym się różni się forma od kształtu i dlaczego prostokąt ma być oryginalny?] z kolekcji Sempre nadają wnętrzu elegancji [nadają kogo?co? ELEGANCJÄ?], a różne odcienie kolorystyczne zapewniają [komu zapewniają? firmie Pol-Skone? a może miało być "gwarantują"?] zadowolenie nawet najbardziej wymagających klientów.
http://www.pol-skone.pl/product/sempre-lux

sempre incorrectus

 

No Comments

No comments yet.

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress tło: Jarosław Jeschke, Obrazy z wielkiej płyty